Thomas Duivenvoorden staat vanaf komend seizoen aan het roer bij De Graafschap. De 39-jarige trainer wordt doorgeschoven naar de functie van hoofdtrainer, nadat hij het afgelopen seizoen al als assistent werkzaam was bij de club.
De Graafschap ziet in Duivenvoorden de man om de ingezette koers voort te zetten. Volgens technisch manager Berry Powel past zijn voetbalvisie goed bij de club. Daarbij wijst De Graafschap op verzorgd en aanvallend spel, gecombineerd met inzet.
Ook Duivenvoorden zelf spreekt van een stap waar hij naar uitkijkt. De nieuwe hoofdtrainer noemt De Graafschap een grote club en wil samen met de staf verder bouwen op de ontwikkeling die het afgelopen seizoen is ingezet.
Voor zijn periode in Doetinchem was Duivenvoorden hoofdtrainer van Quick Boys. Met die club pakte hij de titel in de Tweede Divisie en trok hij daarnaast aandacht met bekerduels tegen meerdere Eredivisieclubs.






Was toch het plan?
Gefeliciteerd en succes Thomas
Gefeliciteerd Thomas,maar je blijft wel met je potanussen van onze spelers af
Ach daar zijn jullie ook goed in. 6-7 spelers van Noordwijk de laatste 2 jaar.
Wat agossie ? Hij loopt toch te piepen of niet ? Zo lust ik er ook nog wel een paar