FC Lisse is in de eerste ronde van de nacompetitie uitgeschakeld. Na de 2-0 nederlaag van woensdag verloor de ploeg ook de return tegen ADO ’20 met 0-1, waardoor het seizoen ten einde is.
FC Lisse had in eigen huis lange fases het meeste balbezit en zocht nadrukkelijk de aanval. Ondanks dat overwicht slaagde de ploeg er niet in om de achterstand uit het eerste duel weg te werken. Halverwege de eerste helft kwam ADO ’20 juist op voorsprong via Helder, waardoor de opgave voor FC Lisse nog lastiger werd.
Ook na rust bleef FC Lisse het initiatief houden en proberen om iets terug te doen, maar tot een treffer kwam het niet. Daarmee bleef de return steken op 0-1 en viel voor FC Lisse het doek in de nacompetitie.







Arno van der Meer Supporters van Lisse en VVSB het hele seizoen een grote mond op onze site en er dan zo kansloos af gaan
Dan kan t bekend gemaakt worden…. Trainer Lisse naar QB
Arno van der Meer Het is niet “hun zijn”, maar ” zij zijn”.
Die willen niet eens