Ondanks de nederlaag tegen Rijnsburgse Boys was er gisteren ook voldoende positief nieuws voor FC Lisse. De club maakte bekend in de vorm van ING voor de komende drie jaar een nieuwe hoofdsponsor te hebben gevonden. Bovendien werd het sfeerterras officieel geopend

,,We zijn enorm blij met ING als hoofdsponsor van onze club”, zegt voorzitter Chris van der Salm. ,,Al jaren de hoofdsponsor van het Nederlands elftal, en nu dan ook van FC Lisse, dat is geweldig! Met trots zullen we de leeuw, die zo kenmerkend is voor ING en ook kenmerkend is in het logo van FC Lisse op ons shirt dragen.”

ING is sinds maart bezig met een omvangrijk sponsorprogramma om het amateurvoetbal een impuls te geven. Clubs uit heel Nederland maakten met een onderscheidende en originele pitch kans op een intensief sponsorschap van ING. Lisse werd samen met 121 andere amateurclubs beloond. Er waren ruim achthonderd inzendingen.

,,ING wil met dit initiatief een structurele bijdrage leveren aan het waarmaken van de ambitie van amateurverenigingen”, stelt Joost Berkhout, Rayondirecteur ING MKB. ,,Een belangrijk onderdeel daarvan is de financiële gezondheid van de verenigingen. We willen ook het amateurvoetbal in Nederland helpen financieel fit te worden.”

Na de wedstrijd werd ook het sfeerterras officieel geopend. In de zomermaanden is door Lisse hard gewerkt om het terras, links van de ingang van het hoofdveld, af te krijgen.

Foto: Hubert Habers

 

POPULAIRE BERICHTEN