Quick Boys heeft zaterdag een belangrijke overwinning geboekt in de uitwedstrijd tegen HHC Hardenberg. De ploeg won op sportpark De Boshoek met 1-2 en hield daarmee de volle buit over aan een duel waarin het lange tijd de controle had.
De bezoekers sloegen al vroeg toe. Lukas Hamann rondde in de achttiende minuut een aanval af en zette Quick Boys op voorsprong. Met die 0-1 stand werd ook de rust bereikt. Na de pauze vergrootte Arantis Roep de marge. Hij trok naar binnen en schoot fraai raak, waardoor Quick Boys op 0-2 kwam.
In de slotfase werd het nog spannend toen HHC Hardenberg uit een hoekschop de aansluitingstreffer maakte. De thuisploeg moest kort daarna verder met tien man, omdat Eikelboom zijn tweede gele kaart kreeg. Quick Boys trok de voorsprong vervolgens over de streep en nam drie waardevolle punten mee uit Hardenberg.






⚽️