Quick Boys is er zaterdag nog niet in geslaagd het kampioenschap veilig te stellen. De ploeg speelde op eigen veld met 2-2 gelijk tegen IJsselmeervogels en is daardoor nog geen kampioen.
De bezoekers kwamen na veertien minuten op voorsprong via een van richting veranderd schot van Dkidak. Quick Boys had halverwege de eerste helft snel een antwoord klaar. Lukas Hamann kopte een corner van Reemnet overtuigend binnen en bracht de stand daarmee weer in evenwicht. Nog voor rust kwam IJsselmeervogels opnieuw op voorsprong, waardoor Quick Boys met een achterstand de kleedkamer opzocht.
In de tweede helft voorkwam de thuisploeg een nederlaag. Na een overtreding op Roep ging de bal op de stip, waarna Drexhage vanaf elf meter voor de 2-2 tekende. Daarbij bleef het ook, waardoor Quick Boys genoegen moest nemen met een punt en het kampioenschap nog niet kon vieren.






Volgende week boys. Top weertje. Top wedstrijd en een top feestje.
Blijven trusten alles in eigen hand. Volgende week afmaken. En mooi weer
Wie wordt er af gemaakt
Willem Berkheij hopelijk kozakken boys
Tot volgende week,we zijn toch dat weekend in de buurt
Wuls Zeggelen Corne de Krijger Koos Heemskerk ff sappie doen
Ik weet het nog niet ik geef de treffers de grootse kans
Als kampioen had je vanmiddag moeten winnen van de onderste
Volgende week gaan we het zien ze hebben nog een grote dobber daar in Werkendam
Jaap Vanduyn ACV was ook al lastig dus wat lul je nou
Wouter Heek je moet goed lezen wat ik schrijf
We gaan het zien
Ik zeg dat ze tegenslag hebben komt omdat de trainer weggaat ze hadden dat pas na de comp moet zeggen niet nú demotiveert de spelers
Ik hoop dat ze het redden in Werkendam
Datbwirdt nog een zware opgaven iedereen een goedweekend tegewenst
Volgende week alles op alles zetten om te winnen! Het is een uitwedstrijd dus dat zal beter gaan!