Kozakken Boys verwacht zaterdag een vol Sportpark De Zwaaier bij de laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen Quick Boys. Voor de bezoekers staat er veel op het spel, want de ploeg uit Katwijk kan zich die middag verzekeren van de titel in de tweede divisie.
De gemeente heeft toestemming gegeven voor de komst van 2750 supporters van Quick Boys. Daarmee wacht Kozakken Boys een organisatie van formaat rond het duel. De club spreekt waardering uit voor de medewerking van burgemeester Egbert Lichtenberg en de gemeente Altena, die de ruime bezoekersregeling mogelijk hebben gemaakt.
Kozakken Boys roept supporters van beide clubs op om van de wedstrijd een sportieve en ordelijke middag te maken. Daarbij vraagt de club respect voor vrijwilligers, stewards en beveiliging, en aandacht voor de omgeving van het sportpark.
Voor de verkeersafwikkeling wordt nog een plan uitgewerkt.






Rijnsburg en komo supporters ook weer present hier
Wat een club