Ter Leede staat zaterdag voor een belangrijk duel in de onderste regionen van de Vierde Divisie. De ploeg gaat op bezoek bij DEM en weet dat het in de laatste drie speelronden punten moet blijven pakken om de nacompetitie nog te ontlopen.
Met dertig punten uit 31 wedstrijden is de situatie voor Ter Leede nog altijd zorgelijk. De ploeg liet in de derde periode punten liggen tegen directe concurrenten als Swift, Victoria en DVVA, waardoor de marge richting de gevarenzone klein bleef. Daardoor is het duel in Beverwijk opnieuw van groot belang in de strijd om handhaving.
De tegenstander verkeert juist in betere vorm. DEM klom de afgelopen weken omhoog door onder meer te winnen van Ajax, Swift, DVVA en Hollandia. Sinds de terugkeer van Ron Bouman als trainer lijkt de ploeg zich bovendien te hebben hersteld van een moeilijke fase in het seizoen.
Voor Ter Leede wordt het daarmee een lastige uitwedstrijd tegen een directe concurrent, in een speelronde waarin meerdere ploegen uit het rechterrijtje elkaar treffen. De aftrap op sportpark Adrichem is zaterdag, onder leiding van scheidsrechter Teun van Pelt.






Joeri van der Schrier wat was de uitslag?
Matthieu Haring daar heb ik geen actieve herinnering aan…..