Het doet ons deugd dat we met steeds meer clubs mogen samenwerken op commercieel vlak. Dit seizoen zijn dat 11 van de 16 clubs waar we wekelijks over schrijven. En daar zijn we trots op! Vooral omdat we daardoor commerciële uitingen bij de artikelen zien die passen bij de clubs waar we over schrijven. Maar zeker ook omdat de clubs zien dat het bereik van VIDB ook interessant voor hen kan zijn. VIDB maken we immers samen.

De samenwerking houdt concreet in dat boven de artikelen van die club een uiting komt te staan die door de club wordt ingevuld. Zo zie je bij Quick Boys bijvoorbeeld nu het logo van Ouwehand staan. En bij VVSB een roterende balk van hun sponsors. Daarnaast hebben de clubs de mogelijkheid ons in te vliegen voor bijvoorbeeld een item over een jeugdtoernooi of opening van een nieuwe sponsorruimte. Nieuws dus waar de club trots op is. Zo helpen we elkaar! Tot slot heeft de clubpagina van deze clubs een flinke upgrade gehad.

Bereik
De commerciële samenwerking staat verder los van inhoud. We zullen dus te allen tijde blijven schrijven over alle clubs, ook de clubs waar gaan samenwerking mee is. Wel zullen we vanaf nu actief de advertentieruimten van de vijf clubs waar we niet mee samenwerken gaan verkopen. Het gaat om de ruimten boven de artikelen van Rijnsburgse Boys, FC Lisse, SJC, Warmunda en Van Nispen. Wil jij als bedrijf gebruikmaken van het bereik van deze clubs en met jouw logo boven de artikelen komen te staan? Stuur even een mailtje naar Bram Meurs: [email protected].

Automatisch houdt dat in dat we met de volgende clubs op commercieel vlak samenwerken: VVSB, VV Katwijk, Quick Boys, FC Rijnvogels, VV Noordwijk, Ter Leede, SV Hillegom, Valken ’68, Foreholte, RKVV Teylingen & Kagia.

Foto: Kooltuinstrijders

POPULAIRE BERICHTEN