Quick Boys weet vrijdag of het gelijk krijgt in het kort geding tegen de KNVB. De rechter doet dan uitspraak in de zaak die de club uit Katwijk heeft aangespannen na de straf van één punt in mindering.
Aanleiding voor het conflict is een opstootje tijdens de wedstrijd tegen Barendrecht op 30 augustus. De KNVB besloot Quick Boys daarvoor te bestraffen, maar de koploper van de Tweede Divisie legde zich daar niet bij neer en stapte naar de rechter.
Zowel Quick Boys als de KNVB maakten donderdag in de rechtbank in Utrecht duidelijk dat snelle helderheid gewenst is. De laatste competitieronde staat namelijk al op zaterdag op het programma. Daardoor kan de uitspraak van vrijdag direct van invloed zijn op de slotfase van de competitie.






Pffff hopen dan treffers kampioen wordt waarom niet in begin gelijk protesteten waarom.pas op laatste moment omdat ze nu bovenaan staat hopenlijk nog meer punt in mindering ipv van 1 triest echt zielige club is dat qb
Ad van Dongen ja en ze waren beide schuldig maar barendrecht krijgt 3 rode kaarten en bij quickboys niemand
Ach wil je een glasje melk?
Johan Meijvogel wil je coke i. Je neus gesnoven kerel
Ad van Dongen nee achterlijke lul. Qb is wel degelijk in hogerberoep gegaan. Als je niet weet waar je het over heb hou dan je mond
Dennis van Beelen ja hoor doorgesnoven junkie
Ad van Dongen zo die was wel origineel joh. Hele avond zitten verzinnen zeker wat voor onzin je nu weer op Facebook moest gaan verkopen.
Ad van Dongenals je niet weet waar je over lult, ga t dan over die paarse homoclub van jullie hebben. Kansloze, was gelijk al een bezwaar gestuurd alleen wist jij t nog niet..
Goede spelling ook Adje zonnebloemschool gezeten ?
Arie Haasnoot die kent die niet ik denk de bavo 
Komt niet goed uit!
Straks krijgen ze nog punten in mindering ,
Nee hoor met1 voor werk fam