VVSB kwam zaterdag in Noordwijkerhout niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Groene Ster.
De ploeg begon sterk en nam via Jesse van Nieuwkerk al vroeg de leiding, maar nog in de eerste helft maakte Dogan Can Golpek namens de Limburgers gelijk. Beide teams kregen daarna nog kansen, maar gescoord werd er niet meer. Door dit resultaat heeft VVSB na vier wedstrijden elf punten. Dat blijkt voorlopig voldoende om de derde plaats in de Derde Divisie B te bezetten.
Komende week wacht een nieuwe uitdaging, want dan speelt VVSB de streekderby tegen Noordwijk. Dat duel wordt zaterdag om 18.00 uur afgetrapt en biedt de blauw-gelen de kans om hun positie in de bovenste regionen verder te verstevigen.






