Senna Westerveld speelt komend seizoen niet meer voor Noordwijk. De 20-jarige spits maakt op huurbasis de overstap van ADO Den Haag naar G.V.V.V., waar hij tot en met 30 juni 2027 vastligt.
De aanvaller was sinds januari door ADO verhuurd aan Noordwijk en maakte daar indruk. In twaalf wedstrijden voor de derdedivisionist kwam Westerveld tot zeven doelpunten. Die reeks levert hem nu een vervolg op een niveau hoger op, want ADO ziet voor hem liever een club in de Tweede Divisie. Zijn contract in Den Haag is bovendien recent verlengd tot medio 2028.
Westerveld begon bij SV Zeist en kwam daarna uit voor de jeugd van Vitesse, Jonathan, Roda’46 en Hercules, voordat hij bij de beloften van ADO terechtkwam. Volgens technisch manager Rob de Boer was er vanuit meerdere clubs uit de Tweede Divisie belangstelling, maar viel de keuze uiteindelijk op G.V.V.V.






Haha ik denk (weet wel zeker) dat Gert in een rood-witte pyjama slaapt Onze grootste fan!
Media: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10231650355672448&set=p.10231650355672448&type=3