Hoe lees ik een artikel?
1. Voer je e-mailadres in en activeer je VIDB-portemonnee door naar je email account te gaan. Open onze mail en klik op de link. (tip: check je spam folder als je ‘m niet direct ontvangt). Omdat we je willen bedanken voor het lezen van onze artikelen krijg je bij je registratie € 2,50 cadeau!
2. Je wordt teruggestuurd naar het artikel en je ziet dat er € 2,50 in je wallet staat. Klik vervolgens op “begin met lezen” en het gehele artikel verschijnt. Het bedrag van het artikel wordt automatisch van je portemonnee afgeschreven.
3. Lees het artikel.. veel plezier!
Ik heb de email niet gekregen, wat nu?
Hmm ok. Heb je in je spam folder gekeken? Als je nog steeds problemen hebt, stuur ons een email en wij helpen je het op te lossen.
Waarom moet ik soms mijn e-mailadres opnieuw invoeren?
Als dat gebeurt, is dat vervelend maar je bent zo weer ingelogd. Je hebt dan je bijvoorbeeld je cookies of geschiedenis gewist. Slim, want dit beschermt jou tegen het vals gebruik van je e-mailadres. Zie het zo: in ons systeem is je e-mailadres eigenlijk je wachtwoord. Dus wanneer je opnieuw je mailadres invoert, sturen wij je een mail om te controleren of jij daadwerkelijk jij bent. Klik vervolgens in de mail op link en je komt weer automatisch in je portemonnee terecht.
Mijn tegoed is op, hoe waardeer ik het tegoed op?
Wanneer je ingelogd bent, waardeer je je VIDB-portemonnee als volgt op.
1. Klik op het ‘+’ naast opwaarderen
2. Scroll naar beneden en kies het bedrag waarmee je wilt opwaarderen
3. Scroll verder naar beneden en kies je betaalmethode
Waarom moet ik minimaal € 5,- storten terwijl het artikel zelf veel minder kost?
Het liefst zouden wij dat ook anders zien maar de transactiekosten van de overschrijving zijn dermate hoog dat het niet rendabel is telkens een artikel af te rekenen. Daarbij kost het iedere keer ook aardig wat tijd om telkens af te rekenen via. En we willen het juist zo makkelijk en snel mogelijk maken. Met het storten van een groter bedrag kun je ook een tijdje vooruit en kun je met een druk op de knop het artikel lezen.
Ik heb een nieuw e-mailadres, wat moet ik nu doen?
Geen probleem! Stuur ons een email en we zullen het voor je aanpassen. Na de aanpassing kun je je eerder gekochte artikelen weer lezen en zetten we je tegoed over.
Kan ik mijn geld terug krijgen als een artikel niet is wat ik verwacht had?
Deze mogelijkheid willen we zo snel mogelijk beschikbaar hebben maar is er nu nog niet. Voor nu, stuur ons een email en wij zullen het geld van het artikel aan je terugstorten.
Mijn vraag is nog niet beantwoord of ik heb een andere vraag of opmerking.
Kom maar door via [email protected]